Aug 2018

VELKOMMEN
til Grundejerforeningen Småfolksvejs
nye hjemmeside

Så kom den nye hjemmeside endelig på plads, og vi håber, den lever op til dine forventninger.

I forbindelse med den nye hjemmeside har vi i bestyrelsen forsøgt at finde ud af, hvor vores logo med den karry-gule svane kommer fra, og hvilken relevans den har for vores forening – det kunne vi ikke finde svar på, så derfor besluttede vi, at udskifte det dunkle logo med et mere relevant logo – det håber vi selvfølgelig, at vi får opbakning til.

Da vi lever i en tidsalder, hvor ipad, tablets og smartphones i højere grad er en del af hverdagen frem for computeren, har vi gjort hjemmesiden både mobil- og udskriftsvenlig.

Bestyrelsen har brugt omkring 50 timer på udarbejdelsen (research, tekster, telefonsamtaler mv) af denne hjemmeside, så vi håber, at du vil bruge lidt tid på at ”surfe” på siden og komme med konstruktiv tilbagemelding. Finder du fejl – store som små, synes du, der mangler noget, så gå ind under ”kontakt os” og send en besked. Vi kan uden beregning rette på hjemmesiden indtil udgangen af september, men din deadline er 23. september 2018, herefter betaler foreningen for rettelser!!

Under siden ”Siden sidst” vil du altid kunne finde sidste nyt om, hvad bestyrelsen arbejder med, eller nyheder om, hvad der sker i vores område siden sidste generalforsamling.

Siden ”Info om Rømø” er bestemt også et besøg værd. Her findes både nyttige oplysninger og spændende historier.

God fornøjelse – vi ser frem til at høre dine kommentarer!

På bestyrelsens vegne.

Connie Rasmussen